sreda, 5. maj 2010

Secret garden

Ko sem bila mala, sem imela pri babici in dedku na vrtu malo večji grm. Grm v katerem sem si naredila svoj skrivni brlogec. Bil je ravnopravšnje velikosti, da ko si stopil vanj, si bil kot v miniaturni votlinici. In ta brlogec je bil moj svet.... svet, v katerem ni bilo sedanjika, z vstopom vanj, si bil namreč takoj nekje daleč, daleč stran. In tam sem izdelovala čarobne in zdravilne napitke, obiskovali so me princi in princeske, pripravljala sem jim pojedine, vmes pozdravila kakšnega bolnega medvedka in ostale plišaste igrače in sem ter tja bila tudi prijazna učiteljica,..... in danes... res da grma ni več, ker so ga spremenili v parkirni prostor... a imam to srečo, da zamižim in sem tam...
v skrivnem vrtu.....








Vsaka šatuljica, kot moj skrivni grmiček, skriva v notranjosti svoj magičen svet... pa naj le ta ostane skrivnost... Bo pa viden vsem, ki me obiščete na ART marketu, ki se prične naslednjo soboto, 15. maja.

9 komentarjev:

  1. O, kako lep brlog si si ponovno ustvarila. Pa ravno včeraj je bilo predavanje na to temo, da otroci potrebujejo svoj brlog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe šatuljice! Res te popeljejo nekam v domišljijo in spomine...

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepe škatlice, take da vanje spraviš kako čarobno sestavino, ki jo vzameš ven ob hudih dneh.

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra slonov ne na art market, sloni gredo k meni meni meni...(to je odmev)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj so luštne! Obvezno moram prit na Art Market in si eno izbrat ... in pika!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa koliko jih pa ti imaš na zalogi in to ena lepša od druge!!!Zdaj pa lahko zadiham in rečem :zelo lepe so!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooo koliko šatuljic! Katera najlepša v deželi je tej: prav vse so čudovite :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. iiiiiiii kake krasne zadeve. Me pa res firbec, kaj se skriva pod pokrovčki, škoda da nisem bližje Ljubljani, bi prišla pokukat.

    OdgovoriIzbriši
  9. Danes sem odkrila tvoj blog in si me popolnoma očarala s temi čudovitimi šatuljicami!

    OdgovoriIzbriši