ponedeljek, 17. maj 2010

Srček na srček

Sodelavka me je prosila, če naredim za njeno kolegico trkizno zapestnico. V soboto, ko sem imela nekaj časa (Art market je zaradi dežja odpadel) sem rekla, super pa naredimo najprej nekaj iz fimo mase, potem pa se lotim še zapestnice z nanizanimi trkiznimi perlicami. In sem najprej naredila enega srčka, pa potem še drugega in sem mogla še ta tretjega, vmes sem celo kakšen krog ali kvadrat naredila... Seveda sem tok padla v fimo, da sem na koncu pozabila na nizanje perlic. Danes zjutraj sem prav s slabo vestjo šla v službo, saj nisem imela trkizne zapestnice, kot sem si jo zamislila. Sem pa imela zato trkizne fimo verižice in prstančke. Sodelavka je bila nadvse navdušena nad trkiznim kompletom, pa še sebi je vzela enega, pa potem so videle ostale sodelavke in je dobršen del robe šel, še pred jutranjo kavico....

Ker pa sem jih še pred fotkanjem pokazala sodelavkam, so mi ostali "le" še tile:)

Ja, bila je obilna fimo sobota in lep začetek tedna:)

3 komentarji:

  1. Prav dobri obeski so. Si dobro izkoristila dan, ki je bil drugače planiran :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super produktivna si bila. Pa super za prodajo!

    OdgovoriIzbriši