ponedeljek, 10. maj 2010

Secret garden okoli vratu

Da sem se "odpočila" od šatuljic, sem v roke prijela pluto in štempiljke.... hmmmhm.... kaj lahko naredim s tem....
No, pa sem... Na koncu sem se sicer spraševala, a imam res tako specifičen okus, da mi je izdelek všeč in da sem po mojem ena redkih, ki si upa to dat okoli vratu:)
In naj še priznam, da okoli vratu izgleda veliko bolje,kot na slikci:)

Na žalost, tu na sliki, izgleda tale vrtnica kot en žvečilni, v resnici je pa lepa temno rdeča...

4 komentarji:

  1. O si se odpočila od škatlic:):):)Ogrlice so zanimive.Jaz bi izbrala prvo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nič izgleda kot žvečini tale vrtnica. Prav posebni sta obe in izstopata iz klasike.
    Sama bi zase mogoče izbrala kakšno drugačno šablono,ti pa verjamem znaš srčke lepo nosit.:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. hmm.. za tole nosit, moraš bit verjetno res neka posebnega :) ampak to so vse samo predsodki, v živo okoli vratu verjetno čist dobro zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz bi si komot upala dat tole okoli vratu, ker mi je všeč, ker je nekaj posebnega. Ta poštemplana pluta mi je fantastična.

    OdgovoriIzbriši