ponedeljek, 9. november 2009

srebrna glina

Juhej, pa sem ... zaključila sem z osnovnim tečajem srebrne gline pri Milici , ki ima za moje pojme fenomenalne izdelke. Ko sem videla njen nakit, mi ni dalo miru, da se ne preizkusim še s tem materialom. Milica se je resnično izkazala s svojo strokovnostjo, ni ji ušla nobena pomembna ali manjpomembna informacija, podala mi je veliko več kot osnovno znanje, skuhala odlične kavice in bila zelo zelo potrpežljiva in prijazna mentorica....
Poleg znanja in dobre družbe sem prejela tudi celovit starter kit, ki vključuje prav vse pripomočke, kar za začetek potrebujem.
Sedaj me pa čaka veliko dela... Stvar niti ni tako lahka kot si misliš. Jasno ti mora biti kaj boš delal (to npr. pri fimu niti ni tako važno), biti moraš hiter (glina se hitro suši), potrpežljiv (počakaš, da se dobro posuši in speče, vmes in po pa brusiš in brusiš in še malo brusiš,...) in natančen. Vse to, pa jaz niti nisem...

V treh popoldnevih in še malo v večer, mi je predstavila različne tehnike, tako da so nastali dvojni uhani, dva prstana in trije obeski:
















21 komentarjev:

  1. Hudo, hudo, kaj ti je ratlo, pa ti si prava maherca!!!!!!!!!Un prstan , ki se tako lepo sveti un bo pa zame, ane:):):)Pa un obesek srček tudi, ane:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. U jebemti! To je pa čist noro! Pa to so čist profi izdelki. Hudo, hudo, hudo noro dobr. Nimam favorita, ker je vse fenomenalno.

    No, mogoče srček, ker je tko mal pocukran, al pa tazadnji obesek, ker je malo mističen ... al pa ... ma ne, ne morem se odločit :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej, tole pa je zakon. Vsak izdelek mi je všeč na svoj način. Sploh pa tisti drugi uhani in prvi prstan, vau.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse pohvale tvojim prvim izdelkom. Izgledajo noro lepo in sploh niso začetniški. Res si se lepo lotila zadeve in verjamem, da bo nastalo še veliko lepih stvari. Sam tisti tadrugi uhani so pa božanski.

    OdgovoriIzbriši
  5. noro lepo in pohvale Milici, ker je tako dobra mentorica :)

    Upam, da bom kdaj kaj bližje Ljubljani, da se bom še jaz lahko udeležila vseh teh delavnic :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Milica res obvlada srebrno glino in prav z veseljem je pogledati njene izdelke.

    Krasne izdelke si naredila, ta prvi uhančki so prav nori.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svetovno!!! O, moj bog, kako pa to dobro izlgeda. Odlične izdelke si izdelala. Sploh drugi uhani so mmmmmmmmmmmmmm!
    Kar tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem skoraj ostala brez besed... čudovit nakit ... in ti praviš, da je to nastalo v treh popoldnevih? Čestitke učenki in mentorici!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito ti je uspelo.
    Sem že zadnjič, ko si samo omenila tole, malo firbcala in ostala brez besed.

    Vse je prelepo. In nimam favorita, ker je vse čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, Milica je res mojstrica srebrne gline in tudi jaz upam, da se bom kdaj udeležila njene delavnice.

    Naredila si čist hude kose nakita. Najbolj všeč so mi oboji uhani, pa ta prvi prstan. To so že profi izdelki. Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Petra, hvala ker si mi zaupala. Izdelki so res lepi, sve sva delala po tvojih načrtih, jaz sem samo pomalaga da se tvoje ideje realizirajo.

    Punce, hvala tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. SUPERCAAAAAAAA!...vse mi je všeč!...da je Milica maherca, sem se pa tud jest že prepričala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Super izdelki so... kar tako naprej:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najraje imam papir in redko me zamika kaj drugega. Ko pa sem videla tvoje izdelke, me je prijelo, da bi znala tudi jaz... Vsak je tako enkraten in lepo dodelan.

    OdgovoriIzbriši
  15. Petra tole je ... da padeš dol. Sem kliknila na tisto ime "Milica", pa mi nič na pokaže. Mi lahko ponagaš kako priti do te učiteljice? Hvala in lepo ustvarjaj še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sem našla. Vseeno hvala in lep dan - čeprav je danes deževen.

    OdgovoriIzbriši
  17. mene tole vedno bolj mika probat ... pa ne vem, kje naj se lotim .. maš kak predlog .)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Glede na to,da je material kar drag za zacetno "igrackanje" oz experimentiranje (fima mi npr. ni skoda) je najboljs iti na tecaj. Jaz sem sla kar do Milice in ni mi zal. Tam dejansko izves kako se dela in kaj potrebujes. Pa se domov gres s prav lepimi izdelki:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Glede na to,da je material kar drag za zacetno "igrackanje" oz experimentiranje (fima mi npr. ni skoda) je najboljs iti na tecaj. Jaz sem sla kar do Milice in ni mi zal. Tam dejansko izves kako se dela in kaj potrebujes. Pa se domov gres s prav lepimi izdelki:)

    OdgovoriIzbriši