sreda, 30. september 2009

znajdi se sam - stojala za nakit

Ko sem iskala neko fotko, sem v svojem arhivu naletela na tele izpred let izdelke, ki pa se jih bom ponovno ko.bom.mela.čas lotila.

Če imate doma en kup nakita, ki vam leži po predalih, v košaricah in podobno, dajte, ponosno ga razstavite in naj vam bo ne samo modni dodatek ampak tudi kot del stanovanjske dekoracije....
Nekaj idej:

1. Najlepšo vazo, ki jo imate v stanovanju obložite z verižico:


2. Navaden lesen obešalnik pobarvamo in....

vanj zvrtamo luknje:


ali zabijemo žebljičke:


3. Stare okvirje prebarvamo, za ozadje položimo dekorativen papir in napeljemo takove:








4. Pri "ribnčanu" kupljeno stojalo za nevemkajže pobarvamo in nanj obesimo zapestnice:

9 komentarjev:

  1. Res fajn ideje ... tista z obešalnikom mi je še najbl pr src ...

    OdgovoriIzbriši
  2. ...mam tud jest ene obešalnike še u glavi in na papirju, pa sam boh ve če bodo kdaj do Unikata pršli. So mi pa telelele trakaste slikce prou kjut-super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tele z obešalniki že poznam, ena najboljših idej ever..., ostale pa - superlepouporabno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, ravno se v zadnjem času ukvarjam s tem problemom. Enega sem že rešila in sedaj sem potrebovala še eno idejo. Suuupeeer in hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. lepa stojala ;)najbolj mi je všeč na peti sliki, z oranžnim okvirjem..

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako super ideje, pa ravno sem začela premišljevati, da bo treba malo reda na tm področju narediti. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. o, kok luškano! obožujem obešalnike. res dolgo že iščem nekaj za nakit spravljat, pa sploh nisem pomislila, da bi sama naredila (no, verjetno tudi ne bi imela ideje, kako se lotit). res hvala!

    OdgovoriIzbriši