ponedeljek, 15. marec 2010

Pravljična sobota

Ja, za mene je bila definitivno pravljična. Tako sem bila nestrpna, da sploh nisem vedela a bom že dočakala to soboto ali kaj. Bila sem kot po moje 5 letnik, ki odšteva, kolikokrat gre še spat in bo prišel dedek mraz:) No, jaz sem tako odštevala, da pride v Ljubljano Jana iz Preprostega bogastva, da jo končno spoznam in da spoznam še nekaj ostalih (do sedaj) virtualnih prijateljic s katerimi bomo preživele ustvarjalno dopoldne. In sem dočakala....
Ko so dekleta stopala v Taka Tuko se mi je zdelo, kot da se poznam z njimi že celo večnost. In lahko rečem le to, da so vsa resnično en velik SONČEK!!! Bilo je toliko energije, topline, kreativnosti, dobre volje, da, ko smo pogledale na uro, smo samo rekle, ja kam pa je šel ta čas? Čas, ki je bil samo naš, kot v pravljičnem grajskem vrtu, namesto zlatih jabolk papirčki, distreserji, namesto princa nam ljube fotografije in namesto plesa šviganje škaric, fena in čopičev ter pojedina z odličnim Janinim kolačem!
4 ure so minile, kot bi švignil.
Jana, HVALA za odlično izvedeno delavnico! Si nadvse prijetna oseba in odlična mentorica, z zelo dobro zasnovo delavnice in podajanjem inštrukcij.

UTRINKI:

po spoznavnem uvodu....

smo prejele enake elemente za postavitev, ločile so nas le naše fotografije... Meni se je to zdelo zelo dobro, saj smo prišle do tega, da iz enega elementa dobiš nešteto variacij....


in smo začele:
malo cefrale, natrgale, odrezale...


postavljale, dodajale, prestavljale...
lepile ...
in takole zaključile:

Martina
Maja
Katja (Katja, čakamo na tvoj blog:))

Andreja
Špela (Špela, tudi na tvoj blog komaj čakamo:))
Jana
in moj
Ne le, da sem se imela fajn, da sem spoznala zelo prijetna, ustvarjalna dekleta, se naučila kar nekaj novih stvari, trikov, še darilca sem dobila - Jana, Maja in Martina NAJLEPŠA HVALA :)
In hvala vsem puncam, za udeležbo! V želji, da je bilo druženje koristno in prijetno, upam, da se kaj kmalu ponovno srečamo...če ne drugače...na kavi, sladoledu...:):)


In, da vam še nekaj povem.... še 5x grem spat...
V kolikor so katero zasrbeli prsti in se nam želi pridružit, v soboto 20.3. se dobimo ponovno. Na tokratni delavnici bomo izdelovali mini knjigico iz pisemskih ovojnic.

5 komentarjev:

  1. ja, res je bilo krasno. Prečudovito vas je bilo spoznati in Petra hvala še enkrat, da si to organizirala in nam omogočila. Veš da se še srečamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Po vaših zgodbah sodeč je bila sobota res pravljična in veliko ste se naučile!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako se je bilo lušno še 1x sprehodit po tem sobotnem dopoldnevu. Super je bilo in še dolgo bo ostalo v spominu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi jaz komaj čakam na soboto ko se zopet vidimo. Štiri ure druženja so mi dale toliko energije, da sem še kar nekaj zadevic naredila. Med drugim je v šivalnici že začivkalo, ja Petra tvoj ptiček je že nastal. In seveda tudi tebi hvala da si nas spravila skupaj..

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si to opisala. Tebi se moram prav posebno zahvaliti za povabilo! Tvoj Oskarček pa je na tvojem LO-tu kar blestel!!!!! Tudi jaz komaj čakam soboto in vem, da bo spet enkratna v odlični družbi!

    OdgovoriIzbriši