torek, 9. marec 2010

Ljubezen & romanca

Teden je naokoli, ko nas SCD ponovno izziva. Za marčevske izzive so izbrali "THRINCHIES", kar je izdelek velikosti 3" x 3" oz. 7.5 x7.5 cm. Kot za ATC, sem tudi za to prvič slišala:) Tema tega tedna pa je ljubezen in romanca.

Upam, da kljub dekorativnemu trakcu, ki je zunaj 7.5 cm še vedno sodi med pravila THRINCHIES.


My THRINCHIES with theme Love&Romance for challenge at SCD page. I hope, using ribbon out of the box, is still acceptably. I made two of them:):



Uporabljeno/use: papir, štempiljka, bleščice /paper, stamps, glitter


Tu sem se malo več igrala. Papir sem pobarvala z akrili (zeleno in modro), posula prozoren embosing prah, stopila ter šele na stopljen prah vtisnila štempiljko (note). Nato sem še izrezala in prilepila ptičjo hiško iz folije, dodala dva srčkasta kamenčka. Ker pa nimam zelene čipke, sem belo kar posprejala na zeleno. Je pa tale v živo veliko lepši, se mi zdi, da izgleda podlaga na sliki bolj spackana ....

Uporabljeno/use: akril, embosing prah, štempiljke, folija/ paint, embossing clear pouder, stamps, folia



Po vsej verjetnosti bodo tile thrinchiesi na koncu končali na kakšni voščilnici:)

Tale gospodič pa je moja resnična ljubezen:) Ker je delovna miza ponovno čisto polna, si je moral najti nov prostor za nadzorovanje mojega ustvarjanja. ... nad delovno mizo, čisto pod stropom, na vseh teh škatlah....
MONITORING CAT:


vmes mu postane seveda tudi dolgčas, pa kar malo zakinka:)

9 komentarjev:

  1. Meni je zelen thrin... bolj všeč:):)Pa dobro si se znašla s čipko!Mačkon je pa res frajer:):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa si razkrila skrivnost, kako nastanejo takpni lepi izdelki...s skrivnim pomočnikom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a cute kitty! and yr trinchie is FAB

    Love Dawn xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Petra
    Thanks for your lovely comments on our blog..
    Your trinchie is wonderful, cute little envelope and great image too.
    Love the cute little love birds..

    thanks for joining us again

    Dawn

    P.s Oskar is just adorable, he is a beautiful colour..

    OdgovoriIzbriši
  5. To z embosing na frišno me je kar inspiriralo in tvoji končni izdelki tudi. Meni se zdi, da je tvoj trinchie style popoln in čipke vsekaor dajo eno posebno noto! Tvoj prijatelj v kožuščku pa je prav pravi lepotec!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastic Trinchie. Great makes!Thanks for playing along at SCD this week.

    OdgovoriIzbriši
  7. Love your trinchies and your cat is adorable, sorry cat distracted me from great work the one with the birds is especially appealing.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro je izpadla čipka, ki si jo posprejala. Jaz sem jo enkrat pobarvala z distress inki in je tudi zanimivo izpadlo!
    "Big brother is watching you" mi je padlo na pamet, ko sem videla tvojega mačkona na "vzvišenem" položaju. Tako nikoli nisi sama.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čipka je res super dodatek!
    Ampak najbolj pa mi je všeč tvoja kosmata ljubezen! Kaki cuker!!!! Tudi moj se rad spravi čist pod strop, pa ne vem, kaj jim je tam tak luštno?

    OdgovoriIzbriši