sreda, 24. marec 2010

Pozdrav pomladi

V objemu sonca, nebeška modrina

na valovih vetriča, ptičji spev

zaljubljeni, kolesarijo k cvetličnim poljem

uživam v dnevu, prestavim uro

in dalje, skrbno gnezdim vse hoby pripomočke.


PS: ker nisem pesnica se lahko izgovarjam na novodobno svobodno izražanje :):):)



Pozdrav pomladi, akril&kolaž, 35x35, 2010

Sliko vrana sem si sposodila od slikarja Tisnikarja (upam, da to ni nezkonito?)

6 komentarjev:

  1. Tisnikarjeve vrane in krokarji ... super LO za pomladne dni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je všeč ta modrina in potem te pomladne barve ob strani. Vidim, da si veliko odnesla od delavnic. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo pozdravljaš pomlad!Pa vse skupaj je tako lepa celota. Najbolj všeč mi notni zapis spodaj:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pozdravljaš pomlad, tako v slikovni izvedbi kot v besedi. Oboje skupaj je krasna zaključena celota.

    OdgovoriIzbriši
  5. V kolažu si čudovito združila svojo ustvarjalnost in vse novo znanje, pridobljeno na delavnicah pri Jani!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale motiv me je kar očaral!!!!! Vran je prekrasen in krona mu popolnoma pristaja. Podlaga je extra zanimiva in kompozicija mi pripoveduje zgodbo o temu gospodu. MIslim, da je to že prava umetnost. Bravo Petra, car si!

    OdgovoriIzbriši