sreda, 13. maj 2009

Zakaj se maček umije šele po zajtrku?

Nekoč je vrabček že navsezgodaj zjutraj prifrčal na polje ječmena. »Mmmm, kako dober zajtrk!« je čivknil in že je zobal slastno zrnje, ki je bilo ravno prav zrelo. Še kakšen dan bi čakal, pa bi popokalo! Tega pa vrabček ni hotel. Zobal je slastno zrnje in ni gledal ne levo, ne desno. Tako se mu je mudilo jesti, da sploh ni opazil mačka, ki se je nevarno počasi plazil za njim. Nenadoma pa je maček planil – hooop – po vrabčku in ga na vrabčkovo žalost tudi ujel. »Mmmm, kako dober zajtrk!« je mijavknil maček, ko je nosil vrabčka s polja. Na robu ga je položil na tla, pa ne tako, da bi ta lahko zbežal in odletel. S tačko ga je trdno držal in se pripravljal na prvi jutranji obrok. Takrat pa je ptiček ogorčeno rekel: »No, veš kaj! Mislil sem, da si gosposki maček!« Maček se je začudil: »Saj sem!« Vrabček pa ni odnehal: »To pa ne bo držalo! Pravi pacek si!« Maček se je še bolj začudil, saj ni vedel, o čem govori mali vrabček, ki bi se pravzaprav moral obnašati boječe, ne pa tako nesramno. »Kaj ti je? Zakaj sem pacek?« »Takšen gospod kot si ti, bi moral vedeti, da si pred zajtrkom umijemo tačke!« mu je zabrusil vrabček. Mačka je bilo pošteno sram. Pogledal je svoje tačke ter videl na njih zemljo in blato. »Kako prav imaš!« je rekel osramočeno in spustil vrabčka. Takoj si je začel umivati tačke. Najprej levo, potem pa desno.Vrabček pa ni čakal, da bi se maček umil do konca. S krili je naredil bliskovit frrrrrrk in se dvignil visoko v zrak. Maček pa se je hudo, hudo razjezil. »O ti šment! Pridi nazaj – zdaj imam čiste tačke!« »Ha, kar misli si, da sem tako neumen!« mu je zabrusil prebrisani vrabček. Maček pa: »Gospod gor ali dol! Pred zajtrkom se ne bom nikoli več umival! Pa pika!«


Priredba litovske ljudske pravljice.

Takole pa naš dan izgleda ...

"Dobro jutro!"


"Lepo, lepo prosimo, daj me mal počohaj..."


"A grem lahko s tabo v službo?"


"A res ne morem, daj no?"




"Daj nooooo, saj bom čist priden!!!"



"Ja prav no, potem bom pa raje mal počival ..."


"Kam je že skrila tiste ljubke ptičke?!


"Joj, a že prihaja, se ji bom kar skril..."


"O živjo, si končno prišla, daj me še malo počohaj, sem bil tooook priden..."

"A tuki so ptički....."

Ni komentarjev:

Objavite komentar