četrtek, 28. maj 2009

lift me up

Vsak si po svoje fila baterije... mene dviguje glasba. Ne morem verjet, kako ti že en sam komad spremeni razpoloženje, da elan, navdih, nasmeh na usta ali solze na lica, sprosti, prebudi, prikliče spomine ali popelje v sanje... Uživam ob glasbi! Tudi ko ustvarjam in delam, si ne predstavljam, da ne bi poleg poslušala muziko. Zadnji izdelki so sicer nastali ob bolj dinamičnih Rage against the machine, saj je nabor "moje"glasbe zelo različen in je čisto odvisen od trenutnega razpoloženja. Verjetno pa je tako pester, kot je barvna paleta z vsemi mešanicami:)

Včeraj sem si napolnila baterije na odličnem koncertu Macy Gray, katere vokal obožujem. Za tiste, ki je ne poznate je tu en njen video http://www.youtube.com/watch?v=qsTk2xp0nvY . Res, ženska je izjemna. In na koncertu sem zelo uživala!

In da sem danes še bolj vesela, sem zasledila, da prihaja moj favorite v našo bližino. Ja, junija prihaja MOBY http://www.moby.com/ v Zagreb in Novi Sad. JUHUHU... neskončno si želim iti na njegov koncert, saj sem ga v Ljubljani pred (po moje) desetletji zamudila. Upam samo še, da bom tokrat kje tu v bližini in ne nekje sredi morja...
Ko sem bila pred leti v New Yorku, sem si dala na seznam -must to do&see- tudi pitje kave v njegovi kavarnici TeaNY https://www.teany.com/. In to bi bilo to! Ampak NE!!! Na moje neskončno veselje, sprva pa sploh nedojemanje, je bil on not, v lokalu! Čisto skuliran, nič zvezdniški si je vzel čas in z menoj pokramljal. In tisti, ki vas bo pot popeljala do NY, obiščite lokal saj ima zelo odlično in pestro ponudbo čajev in vegi prigrizkov.
In tu še nekaj njegovih videospotov:
Pa še čist presrečna jest z Mobyem



























Ni komentarjev:

Objavite komentar