torek, 16. junij 2015

Retrospektiva

Cca 4 mesece je minilo od zadnje objave...kakšna moja  neresnost... vendar tudi, če obljubim, da se poboljšam, dvomim da se mi uspe tega držat:( Svetujem vam, da mi raje še sledite na FBju, kjer sem  vseeno bolj ažurna.

In če na krajše povzamem obdobje marec-junij 2015, je bil krasen! Predvsem barvit!  (izvzemši 4 tedenske odsotnosti zaradi bolezni).

Začela sem na Kreativnem tednu v Mariboru s fimanjem z Dan Cormierom (ne spreglejte, če ste ljubitelji barv - 18. junija gresta s Tracy na Kickstarter z BreakThroughColor projektom - vabita vse ljubitelje barv, da se priključite na njihov seznam in vas vključita na exclusive Kickstarter Launch Guest List.

Za revijo Unikat oz za vas, sem  pripravila nekaj tutorialov (kako se naredi Zapestnica akril na platnu, slike ptički iz kamnov,...).

Začela sem raziskovat  Gelli plate (in ga še vedno).

Predvsem pa sem premetavala barve po papirju in platnu:)

Skrajno ponosna sem na projekt z Mavrično ustvarjalnico , kjer sem poslikala platno, Andreja pa je sešila prečudovite peresnice.

Zdaj me pa čaka divja vožnja z Mini-jem, našim old timerjem, do Beograda:):) Se že veselim.
 

 

 



 

 


 

1 komentar: