ponedeljek, 18. julij 2011

Ritual

Vsakič, ko moji trije nečaki (13,14,16 let) pridejo na obisk v Slovenijo, je že navada da imamo v moji mali kuhinjici ustvarjalen dan... In smo se ponovno zbrali... Po klasičnem "crkljanju&kramljanju" (čips, smoki, čokoladke...) je sledilo vprašanje... "Petra, kaj bomo pa danes delali?" In sem na mizo postavila platno velikosti 60x80. Z velikim očmi so me gledali, kaj pa bo zdaj to...

"Ker ima vaša mami rojstni dan, sem mislila, da bi ji skupaj naredili veliko sliko...."
"Joj, pa mi ne znamo risat,..."
"Nič bat....bomo naredili pravljični vrt...kjer ni meja in omejitev...Vsak naj vzame eno tubo barve, rumeno, oranžno, zlato". Ker so me gledali še z večjimi očmi sem videla, da moram jaz prebit barikado... Vzela sem rumeno tubo in šviga švaga iztisnila iz nje nekaj barve. Vzela še velik čopič in v drugo šviga švaga potegnila čez... "A kar tako lahko??" so me začudeno gledali "Ja točno tako,hihihi" In so se sprostili in si dali duška... Ko bi jih vi videli s kakšnim guštom s(m)o švigali barvo iz tube in vlekli čopiče vsevprek. S kontra stranjo čopiča, smo še potegnili par spiral in krogcev. Potem sem vsakemu dala v roke mehurčkast polivinil in jim rekla,da to lahko uporabijo namesto štampiljke... Sledilo je še večje navdušenje. Nato smo se odločili, da narišemo gor dve rožici. Za sredino rožice smo uporabili modelirno pasto in jo nanesli z lopatko, nato pa z gobico premazali...

Bil je res prijeten dan, ki smo ga zaključili, z še skoraj tudi legendarnimi hotdogi:)








In na kaj sem pomislila, ko je bila slika končana... Ptica simbolizira osebo, ki se trenutno oklepa in sedi na vsem nakopičenem balastu, ki ji ga je prineslo življenje. A tu je veliko, toplo sonce, ki vliva energijo, pogum, da ptica razpre krila in poleti proti radosti, ki je ŽE okoli nje pa je zaradi druge osredotočenosti še ne vidi...


Vse najboljše Irena!


8 komentarjev:

  1. Super sončna slika je. Upam da bo prejemnica razumela sporočilo☺ Uporabili ste prave barve, olajšanje, energija in umirjenost.. novi začetki...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako topla slika je nastala...bravo za vse 4!...super darilo ste ustvarili!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito darilo ste pripravili za sestro. Verjamem, da jo bo napolnilo z energijo, ko jo bo potrebovala za nov začetek ali pa le za lažji začetek dneva.

    OdgovoriIzbriši
  4. To ste čudovoto naredili in še krasen dan ste imeli. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, pridni! In lepšega darila res ne bi mogli podarit!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo. Lahko ste zelo ponosni na vašo skupni umetnijo. Perfektna je in popestrila bo vsak prostor v katerem bo visela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si se spomnila in še bolj čudovito ste jo izdelali. Zelo mi je všeč!!

    OdgovoriIzbriši