petek, 8. julij 2011

Pa jo imam...

ambasadorko torbice mislim:) Odločitev sem prepustila žrebu, kajti čisto vsaka od vas bi se 1000% klasificirala:-) In verjemite, če bi le imela toliko torbic bi jih z največjim veseljem podarila vsem vam "prijavljenim".



Prijave so se zbirale tu in na moji FB strani:
Vsako posebej sem zložila in dala v kuverto...


ter ven potegnila...



JUPI!!!!


ČESTITAM!


Torbica je tvoja


PIŠČANČEK!!!!!!





Prosim, sporoči mi tvoj naslov:)


Jutri pa se ponovno vidimo na LENTU!!!

3 komentarji:

  1. Čestitke ambasadorki ! Naj jo nosi z velikim veseljem in ponosom. Res je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Waaaaaaw!!!!! Ganjena sem in zelo zelo vesela. Učke mencam, če prav vidim :-)

    Petra, hvala iz ♥
    ´¨)
    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
    (¸.•´ (¸.•´ .•´
    .•´ ¸.•*`• .
    (¸.•´´¨)
    ¸.•´¸.•´
    (¸.•´ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Piščančku čestitke. Vama s Klavdijo pa želim veliko sence na Lentu, da ne staknete spet kakšne sončarice. ;) Mene žal do torka ni v MB.

    OdgovoriIzbriši