ponedeljek, 28. februar 2011

You make my heart smile....


Tale slikca, gre v zahvalo k moji sestri. Kako le mi ne bi srček poskočil ob prejemu takšnega barvitega darilnega paketa:



Seveda sem jih morala takoj probat, tako je pupa narisana s temi voščenkami (nato izrezana in prilepljena na mdf ploščo).

Ker pa sem fotografirala ob slabi svetlobi in še s sencami, seveda sončna (zlato rumena) podlaga ne pride tako do izraza kot v živo...




Hvala I.!

6 komentarjev:

  1. Res mislim, da ti je srček zaigral.Lepo darilo. Ampak tudi sestri bo, ob pogledu na čudovito slikico!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni bi srce poskakovalo od sreče, če bi prejela tako darilo. In verjamem, da bo tudi sestra vesela tvoje slike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauu, kak kupček barv. Boš povedala, kakšne so Aquash, a ne? :)
    Slikica pa je tudi luštna ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, kaj ti ne bi zaigral ♥♥♥ Veliko užitkov ob novi pridobitvi.
    Slikica pa je tudi krasna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo...kaka fina pridobitev! Veselo ustvarjanje še naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo darilo, tvoje in njeno!

    OdgovoriIzbriši