četrtek, 03. februar 2011

Kam z razglednicami ....

Res, da dandanes ne dobivam več kaj dosti pisem v nabiralnik a sem ter tja zaide še kakšna razglednica nečakov ali voščilnica, vse ostalo pa je na žalost v inboxu ali v telefonu...
A da vsaj te, ki jih imam, nekam shranim, sem obdelala kartonsko škatlo:





Potem sem malo packala in skupaj sestavila tal kraljičin kolaž....




in še mal rezljala s herkulesom:


Imejte se fajn, jaz se grem spočit za teden dni na snežna polja....

5 komentarjev:

  1. Ohhh, všeč, kako super kombiniraš vse, kar si do sedaj počela :) So mi všeč tele tvoje nadgradnje ♥ ♥ ♥
    Uživaj na dopustu

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa pomladna škatlica, simpatičen kolaž in izrez z herkulesom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Po naključju sem naletela na Tvoj blog in moram priznat, da so mi res res res všeč izdelki. Od uric pa vse do skodelic z mačkonom in škatlic pa ja, zaljubljena v vse slikice, motive... Zagotovo Te obiščem na kakšni stojnici, do takrat pa špaaaraaam, hehe. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Vaše radove!Preuzmite nagradu na mom blogu.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. and tell all your friends know why you should visit their Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag to rise above the country's flag on my blog collection. Happy Sunday. Teuvo Vehkalahti Finland

    OdgovoriIzbriši