nedelja, 7. november 2010

moja jesen

Več ali manj preživljam bolezen na nogah (kašelj, vročina,..) Kar se pa kreativnosti tiče, sem pa še kar pod vplivom izleta v London. Tam sem si kupila vintage uro. Takšno za okoli vratu, na dolgi vrvici z nanizanimi perlami. Opazila sem jih že prve dni, ko so jih imeli po vseh stojnicah, pa mi niti niso tako padle v oči. Potem sem jo pa zadnji dan videla v izložbi na lutki. In takrat mi je kapnilo, ko sem jo videla v kontekstu, da to je to! Tudi to moram imet:):) In tako je ta nova"babičina ura" in sobotni obisk trgovine Memories v Ljubljani navdih tega vikenda.
Novi verižici-uri sicer ne kažeta časa, ta pravega.In to je plus, ker se ti nikamor ne mudi. Narejeni sta iz poli (sem preizkusila Sculpey in mi je všeč)in pripomočkov za scrapbook.
Ker pa sem bila ravno v elementu, sem oblekla še eno šatuljico (papir, poli,dodatek za scrapbook) in si naredila zvezek, ki bo namenjen zapiskom na Prčkalnicah (ja tršica, zdaj ko imam nov, velik kufrčk, gre notri tud ta zvezek in pridem naslednjič kot se šika;))!


5 komentarjev:

  1. Lepe urice in superski zvezek, ki vedno prav pride.
    Imej lep in bolj zdrav teden.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, k še nisi vredu? :(...lepe tiketake si nardila! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam šta je lepše- kutijica,nakit ili ova beležnica...fantastčne ideje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja pridna si bila ni kaj. Prebolevanje na nogah pa ni ravno najboljše... pa saj veš!

    OdgovoriIzbriši
  5. Neverjetne so!!! Urice so prav nekaj posebnega, tak izlet na otok pa zares dobro deluje!!!

    OdgovoriIzbriši