četrtek, 22. april 2010

Take flight

Včeraj sem bila pod velikim pritiskom in le temu je še sledil občutek tesnobe... Ja, tudi meni se to dogaja.... in kaj sem naredila? Najprej sem se smilila sami sebi, potem sem mrzlično tuhtala in iskala potencialne rešitve, jih zapisala na list papirja, se z njimi tudi nekako zadovoljila in si jasno razčistila, da se ne bom predala....
Nato sem se vsedla za delovno mizo, na kateri je tokrat res totalen kaos. Skoraj, da nisem padla še v drugo tesnobo.... Nisem imela energije, da bi se spravila pospravljat ampak sem kar v naročje vzela prazno šatuljo, naključno pobirala z mize štempiljke, jo štempljala in vzela prvo barvo, ki je bila pri roki... Na konu sem še dodala noge in puščico za dekor...



10 komentarjev:

  1. Velikokrat smo najbolj učinkoviti prav takrat, ko smo pod pritiskom. Čudovita šatulja je nastala.
    Upam, da si danes že bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ustvarjanje res sprošča in velikokrat nastanejo krasni izdelki ravno takrat ko si v ustvarjenje prisiljen, ko se greš sproščat. In ti imaš čudovit dokaz, šatulja je krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko pravijo, da je v trenutku tesnobe najbolje zavleči se v kot in počakati, da mine, se globoko NE strinajm s tem. Takrat nam iz vseh por in vsake luknje posebej teče toooliko vsega, da je res škoda samo sedeti in čakati, da mine.
    In ti si pravi dokaz za to. Vzeti v roke nekaj in iz tega ustvarjati ... to je prava terapija. ;)

    Odlično ti je uspelo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz mislim, da te je tesnoba pripeljala do zelo dobrega izdelka in štampiljke, ki si jih nakjlučno jemala iz mize so se odlično skombinirale na izdelku. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ni kaj. Še ena uspešnica! Dobro ti gredo te štampiljke. Bom prišla malo na šolanje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav fletna stvarca je nastala. Dobro si tesnobo pretvorila v izdelek, ki izžareva njen kontrast.

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro si izkoristila tesnobo. Jaz sem se v torek raje cel dan smilila sama sebi, se jokala in valjala po postelji. bom naslednjič poskusila tvojo metodo, sam dvomim da bom sploh kdaj ustvarila kaj tako lepega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale šatuljica je bila mega terapija in nič se ne vidi, da bi te zajemala tesnoba. Super je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Upam, da je bila dobra terapija! nastal je vsekakor izjemen izdelek. Razmišljam, kako si uspela tako lepo štempljati po neravni površini.

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj bi ti rekla, da če te tesnoba pripelje do tako fenomenalnega rezultata, še ni tolk grozna...pa bi bilo to zelo grdo! Vem, kakšni so ti občutki in rešila si jih najbolj konstruktivno, kar se le da. S seznamom in izdelkom! Bravo, ne samo enkrat ampak trikrat.

    OdgovoriIzbriši