četrtek, 13. avgust 2009

TODAY....

Malo sem razširila asortiman za Art market ...

Nekaj njih:










... ostale si lahko ogledate vsako sončno soboto ob Ljubljanici, do konca septembra:)

6 komentarjev:

  1. zelo zelo so mi všeč - na kaj pa jih delaš? pa v slovenščini si tudi poskusila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ter tja so tudi v slovenščini, sam ne vem zakaj mi je angleščina bolj spevna, več poveš z manj besedami, pa še na sejmu največ kupujejo turisti :) Glede podlage sem ti poslala ZS

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so tele ploščice všeč, tako kot tvoji ostali izdelki. Ne bi imela pa nič takega doma, ker sem prehud zagovornik slovenščine. Angleške okrasne predmete dobiš povsod, slovenske pa veliko težje najdeš.
    Vendar razumem, da se prilagajaš kupcem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fuul fuuul všečno:)
    Že vidim eno, ki visi na vhodnih vratih, drugo v kopalnici za dobro jutro..
    Tudi mene zanima podlaga. Lahko še meni poveš prosim?
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Sonja, se čist strinjam s teboj. In je tudi res, da so mi nekateri turisti kupili s slovenskim napisom, čeprav s prva niso vedeli kaj gor piše (tok, da so imeli slovenski spominek. Se pa ta hip(na žalost)vseeno proda več angleških...
    Kot pa že rečeno, imam v ponudbi tudi slovenske :)

    OdgovoriIzbriši