četrtek, 6. avgust 2009

Sprosti se, saj si na dopustu....

Še za par dni smo skočili na našo malo jadrnico Laro, ki nas je popeljala ob Šolti (priporočam zaliv Šešula - imajo odlično hobotnico izpod peke) na Brač in Hvar ter nazaj do Trogirja. Začuda smo tokrat imeli celo nekaj ta pravega vetra, da je bil moški del ekipe vsaj malo vesel. Sprva, da so občudovali prelepo jadro, genovo, se borili z valovi in vetrom kot pravi morski volkovi in kasneje, ko se je malo umirilo še občudovali, res čudovit in bohoten genaker. Jaz priznam, najbolj uživam ko me barčica zapelje v čudovit, miren, kristalen zaliv, da pa sem med vožnjo nagnjena do ograje, da se borim z vsakim valom posebej in da molim, da bomo čimprej nekje, me pa ne osrečuje glih...
Všeč mi je, ko se privežemo na bojo ali zasidramo, se vržeš v vodo, kupiš pri vaškem ribiču pravkar ujete ribe, si jih spečeš in poplakneš z odličnim vinom.
In da mi ni bilo tok idilično, so testirali mojo strpnost v marini.... ki jih že tako ne maram...
Tam te strpajo eno ladjico ob drugo, ljudje si gledajo v krožnike, eni jih sicer prav ponosno razkazujejo še vsem mimoidočim na pomolu, pijejo šampanjce s kristalnih kozarcev, jejo kaviar in jagode. In ta isti ti mimogrede vržejo skozi okence njihovega ladjiskega wcja, po veliki potrebi uporabljen wc papir v tvoj kokpit, kjer ti ravno večerjaš špagetke!!!!!! Tok o finoči ljudi na "hudih" jadrnicah in gliserjih in o bontonu lepotic, ki se najraje razkrečene sončijo na klunih, zvečer pa v svetlečih pajkicah, štiklih in globokimi dekolteji razkazujejo po promenadi .... Aja, pa da poudarite, da je to vaša jahtica, si morate omislit še napis pred njo, da je to privat zona in da prosite, da pozvonite.... kam že?!!

"Petra sprosti se, saj si na dopustu...."

Tole sta pa naša ne-glih-slepa-potnika












Seveda nisem šla brez hobby programa... Ker je bila vožnja bolj divja, manj prostega časa in prostora, sem uspela naredit par obešank in "oblečenih" beležk.
Zaradi hudih valov, smo imeli notranjost barke skoz razmetano ... pa se nismo kaj dosti sekirali:













Tale z dieto je ostala na Lari, za spomin, saj nas je pijača mirila pred in po valovih ter pred "neotesanci".








Veliko sem milsila na mojega mucka, ki je medtem ostal v negi pri "babici". Ker ni hotel jest antibiotikov je v zameno dobil inekcije, pa je zdaj veliko boljše. Mora pa od sedaj naprej biti skoz na posebni prehrani (by by poslastice:()


Ugotovili smo, da so jutra pravzaprav prav čarobna in čudovita, samo res bi lahko bila malo kasneje...


No, to o pospravljanju stanovanja ni pa nič novega zame, sploh kadar se vrnem z dopusta....

1 komentar:

  1. :)))))))))

    O hudoooooo .... kok sem se nasmejala :)))) za znort dobra obešalca :)))

    OdgovoriIzbriši