torek, 3. februar 2015

iz Prčkalnice

Besedo Prčkalnica, ste na mojem blogu že zasledili. Že nekaj let zapored, redno ampak res redno in to z največjim veseljem, obiskujem Prčkalnico pod mentorstvom Klavdije Kurent. Na FBju Klavdijo in njene čudovite izdelke, najave delavnic, tutoriale, objave iz revij najdete pod Klavdija's corner .

Ne le da na delavnici klepetamo, pijemo kavico&čaj, se sladkamo, jemo čips,.. nauči nas pregnesti polimersko glino preko "never ending"  tehnik in z malimi triki do prečudovitih izdelkov. Me uporabljamo pretežno  Kato polimer glino, obstajajo pa še  FimoSculpey, Premo, Cernit,..

Word Prčkalnica, you are already seen on my blog. For several years  regularly, but really regularly and with the greatest pleasure I'm visiting Prčkalnica under the supervision of Klavdija Kurent. On FB her wonderful products, announcements of workshops, tutorials, the publication of journals can be found under Klaudija's corner.

Besides chatting about what is happening new around us, drinking coffee&tea, eat sweets and chips, .. she teach us to modify the polymer clay through the "never ending" techniques and small tricks to beautiful products . We use mostly Kato, but there are also Fimo, Sculpey, Premo, Cernit .. polymer clay.

 In takole je pred kratkim na Prčkalnici nastal moj prstan... in prav ponosna sem nanj:)

Recently I created this ring ... and I'm very proud of these up :)

1 komentar:

  1. Draga moja HVALA ti...Prčkalnice in Prčkalke ste mi zlezle pod kožo že pred leti...zelo sem vesela in počaščena, da se še vedno dobivamo...in da še vedno uživamo vsakič v vsem! Pohvale za fotko (se opazi) in upam, da bo sedaj tudi več objav tvojih čudovitih izdelkov ;-)

    OdgovoriIzbriši