nedelja, 11. marec 2012

Zgodila se je Lisa....

Dragi moji,


ne morem verjeti, da so minili 3 meseci, ne da bi vam vsaj rekla živjo. Z menoj je vse OK, tudi vaša dela pridno spremljam, tako prek blogov kot FBja. Samo enostavno čas me je povozil... z novim letom sem v službi dobila nove smernice, tako da sem večino kreativnosti usmerila v 1001 služben projekt. Hkrati se ukvarjava doma še s popolno adaptacijo stanovanja in vsi tisti, ki ste se tega že lotili, veste koliko energije požre iskanje primernih izvajalcev, še več pa njihova kontrola. Imam občutek, da danes vsak pobere vreče denarja, da pa bi jih upravičil, pa daleč od tega... naredijo šlampast, kar je bilo dogovorjeno malo pozabijo... No, ampak vseeno bo kmalu zaključeno (upam, da do maja).



Med tem sem tudi ustvarjala. Malo sem šivala (šale&zapestnice&etui za telefon), naredila nekaj ptičkov in ur po naročilu, zadnja obsesija;) pa je pod vtisom Lise Pavelke. Vse ki fimate oz. delate s polimersko glino jo verjetno poznate;). Bila sem v četrek na njeni predstavitvi v Europa parku v Mariboru:Mixed media spinner ring. Sama delavnica je bila super in tudi Lisa je blazno prijetna! Bila pa sem razočarana nad organizatorji, je pa res, da se podarjenemu konju ne gleda v zobe in da imam očitno poklicno deformacijo (organizacija dogodkov). Vsekakor upam, da se bi tovrstni dogodki odvijali pogosteje in da so se od tega marsikaj naučili in bodo v prihodnje izboljšali organizacijo. Najbolj me je "zabolelo" to, ker sem se želela prijavit na vsaj dve njeni brezplačni delavnici pa sem bila zavrnjena, češ da so delavnice omejene in da se vsak lahko prijavi le na eno, ter tisto plačljivo. Popolnoma razumljivo in sprejemljivo, saj kolikokrat pa zvezda svetovnega formata v polimeru pride k nam, a ne!!Ko pa sem v četrtek popoldne prišla tja, je več kot 3/4 deklet, ki so bile udeležene na njeni predhodni delavnici obsedelo na svojih mestih... jaz čakam, da bodo vstale in šle ter da nas pride cca 20 drugih... pa ne... obrazloženo mi je bilo, da so jim v ponedeljek na prvi delavnici rekli, da se lahko prijavijo na kar želijo... No, ko bi vsaj organizator pomislil tudi na nas, ki smo to tudi želeli, pa smo pač komunicirali zaradi daljave le preko e-pošte, žal se ni:( Pa še to... normalno, da sem takoj po delavnici želela kupiti prstan kalupe, pa jih v trgovini sploh nimajo....




Ker sem bila "našpikana" do organizatorjev, je bila na koncu tudi palca zame;) Prstan, ki sem ga naredila na delavnici, nisem uspela skupaj prilepit, sem le zavila matico (ker sem hitela 3 minute do 21.00 v trgovino še po prstane-ki jih itak ni bilo), ki pa se mi je odvila in vsi dodatki na njem popadali v WC. Tako vam ne morem pokazat mojega izdelka, nastalega na delavnici, a kot rečeno, jih že produciram doma ... Z dodatki sem se znašla, prav tako sem si izmislila svoje "matice" in nastavke,... Formo pa sem prenesla tudi na obeske in zapestnice (le te pokažem ob naslednji priliki). Ravno pravšnji za na potep ob prihajajočem sončku in cvetoči naravi....Aja, pa še tako fajn se vrtijo in malo žvrgotajo;)




















Živite ustvarjalno!


8 komentarjev:

  1. Uf si not padla, prou fajn je brat da si spet malo bolj Fimasta:P...super so, vsi po vrsti...komaj čakam na slike še vseh ostalih izdelkov!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo lepi prstani!
    Se pa strinjam glede organizacije - ko danes gledam slike, predvsem iz Lisinih delavnic, so na (skoraj)vseh eni in isti obrazi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuauu super prstančki so nastali!

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo glej jo glej :)

    pa si se le pokazala.

    čudoviti obeskI!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti so tvoji prstani,tudi sama sem bila tam in si izdelala svojega. Lepo je bilo ustvarjati z Liso.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni prstani, sem pa tudi sama razočarana nad organizacijo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hei... malo v zagovor organizatorjem in toliko majn tem 3/4 istim... Bilo je rečeno tako kot tebi (in ostalim) ena brezplačna delavnica... ravno z namenom, da bo lahko čim več različnih ljudi prišlo do prostega mesta. Žal pa obstajajo med nami takšni, ki najdejo vse luknje v vseh pravilih ali kako bi temu rekli... Sama vem za kar nekaj primerkov, ki so se prijavili za eno delavnico in potem za drugo pod imenom mame,sestre,kolegice,... in potem kao ta oseba ni mogla priti in so kar oni vskočili namesto njih... :/ tako do dejanske realizacije posameznih delavnic niso niti vedeli, da imajo en kup istih ljudi prijavljenih (konec koncev je večina komunicirala z njimi preko e-maila oz kolikor vem so vse prijave potekale tako).

    Kjer so ostajala prosta mesta so se sicer dopolnjevala na licu mesta, ampak za Liso skoraj dvomim da jih je veliko bilo prostih.

    Upam pa da so se za drugič naučili, da prijave potekajo na drugačen način, kjer imaš večjo kontrolo nad tem kdo se prijavi...

    OdgovoriIzbriši
  8. Bez obzira na sve ti si ipak prisustvovala radionici kod Lise što je neprocenjivo! Nadam se da će i ovde neko želeti da je pozove :)...mogu da zamislim taj gužvanjac !Radovi su ti fantastični!

    OdgovoriIzbriši