petek, 2. december 2011

Biskvitne lizike

Danes je zame prav poseben dan... čeprav se po večini, z leti, ta dan ne omenja ravno najrajš...saj si samo bolj zgrožen kako leta bežijo...sem vseeno nadvse hvaležna staršem, da sem to kar sem, za vse zveste prijatelje, ki mi stojijo vsa ta leta ob strani, na nova poznanstva, izkušnje, smejalne gubice, prelitih barv, spečenih muffinov (šele v zadnjem letu:-).....

In da ne bom samo jaz danes obdarovana;-)....

Verižico Mili na Luni dobi




ČESTITAM!!!!!


Sodelavce, tu v službi, pa sem posladkala s prav posebnim šopkom...


Recept sem našla na internetu. Kuj so mi bili totalno kjut in relativno preprosto za naredit... in tudi dobri so....



Jutri, če imate le čas, pa vabljeni na BAZAR v TAKATUKO




Na bazarju se bomo vsi zabavali, otroci in starši. Prazničnega vzdušja ne bo manjkalo, ker je Taka Tuka ponovno pripravila nova presenečenja.Majhni namigi: oblekice, sovice, piškotki, okraski, in še in še ...

V dopoldanskem času od 10.00 do 13.00 bo v društvu ustvarjalnica, kjer bodo otroci izdelovali novoletne okraske. Ponovno smo povabili nekaj zunanjih ustvarjalcev, nekaj presenečenj pa vam je pripravila tudi Taka Tuka... Vstop je prost!



V popoldanskem času od 16.00 do 18.00 pa vas PIKA NOGAVIČKA vabi na peko piškotov v Taka Tuko. Cena delavnice: 3 eur

3 komentarji:

  1. Biskvitne lizike zgledajo hamsi :) zaupaj nam, kje si našla recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam in ti želim še veliko ustvarjalnih trenutkov in navdihov!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse najboljše! In te lizike so zakon.

    OdgovoriIzbriši