ponedeljek, 5. september 2011

Obisk strica Enobrka

Ekola, pa sem se vrnila z dopusta. Bil je čisti odklop. Ampak res, čisti, čisti. Bila sem kot v nekem paralelnem svetu... Tam sredi sončnega morja,z rahlim vetrcem v laseh, na jadrnici, sem brez kančka slabe vesti v treh tednih pozabila, da obstaja na kopnem neka realanost, skrbi, stres, shoping, fastfoodi&menze, semaforji, tv, hrup, dež,oblačila, makeup,hoja,... Iskreno povedano, sem tudi moj hobby program (cel velik, debel ruzak) prinesla nazaj nedotaknjen...V prvih dveh dnevih sem bila kreativna v toliko, da sem iz prazne plastenke piva in olfa nožka izdelala svečnika, ki sta ob večerih nudila prav romantično vzdušje:) Da ne govorim o "kiču":) ki ga je zraven še delalo sonce, ko je zahajalo, pa mlečna cesta in neštete zvezdice na nebu...

Prebrala sem kar nekaj romanov, spila kakšno buteljko odličnega rujnega, se namakala v morju, se prepustila kulinariki mojega kuharja, ki je odlično kuhal in pekel vse dneve (med drugim je naredil odličen brodet iz Ugorja - jedla prvič), ubila kakšnega komarja, ocenjevala v katerem zalivu je bolj turkizna voda, predvsem pa mentalno relaksirala....


Proti koncu dopustnikovanja, ko sva od ribiča kupila nekaj rib, da jih spečeva na ladijskem žaru, sta bili med njimi dve, ki sta vzbudili mojo pozornost. Ena je imela odgriznjen rep (očitno jo je napadla druga riba) in druga je imela prečudovite brke. Čez noč sta mi ostali v spominu in naslednji dan, je že švigal svinčnik po moji beležki. Menim, da je bil tudi rahel vpliv vročega sonca...:-)


Zaenkrat vam še ne morem pokazati, vam pa povem v uvod le toliko....



"Pod modro morsko gladino, v deželi Tamdolinekje, med ježki, zvezdami in koralami je živela ribja družina Velike oči: Oče Brezrepi, mama Škrguljica, teta Trnkbala in trije otroci - Ščipalkolovec, plesoča Plavutkica in radovedni Ugrin. To ni bila navadna ribja družina. Ponašala se je s prav posebno, za ribe skoraj neverjetno lastnostjo..."

Kaj več (k njim namreč na obisk pride stric Enobrk) pa drugič, ko jih tudi pokažem ...



Uf... težko se je nazaj vključit, samo ne preostane drugega... in še dobro da sem si ta projekt, z mojo novo ribjo družino s seboj prinesla:)

3 komentarji:

  1. Dobrodošlaaa nazaj! Da si uživala sploh ne dvomim...saj te je obkrožala samo voda, dobra družba, dobra papica in veter v laseh :)
    Talele ribja družina...dobro in zanimivo se bere...dej, napiš in pokaži kaj več no...sm fiirbčna :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhhh, tale dopust se pa bere kot nekaj hudo dobrega, kar bi si moral vsak od nas privoščit. Total odklop :)
    Zdaj pa le počasi priklopi nazaj in kaj pokaži. Pa čak za kako kavo tudi lahko najdeš :) Saj popoldan bo še nekaj časa prijetno.
    Komaj čakam, da nadaljuješ z ribjo zgodbo in pokažeš kaj več :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moralo je biti lepo in zanimivo! Vsekakor si prinesla s seboj v kovčku tudi polno inspiracije za tvoje kreacije! Dobrodošla nazaj doma!

    OdgovoriIzbriši