torek, 17. maj 2011

razcafranke razcapanke

Prva misel ob pogledu nanje mi je bila razcafranka razcapanka... Doma imam šivalni stroj, ki ropota, non stop trga zgornjo nit, nato nabira spodnjo nit, ne potegne blaga lepo,... Najprej sem mislila, ok, sem narobe niti potegnila...pa ne, sem vsaj 10x preverila skozi navodila in sem naredila prav. Nato sem posumila, da morda nit ni prava...pa sem šla kupit novo nit "Prosim dajte mi nit, za šivalni stroj, za vse vrste blaga...", tudi to ni pomagalo, pa potem, sem morda napačen blago skupaj šivala... ne, dve krpici pa že ma da skupaj sešije,... Potem sem preštudirala še napetosti niti, tačke,.. tudi to ni pomagalo... pa sem potem obupala, vzela v roke šivanko in dokončala par stvari še na roko.


In se sprijaznila, da pač s temle mojim Lidlčipsom (kupljen v trgovini poleg stelaže s čipsi), ne bo moč sešit kaj bolj konkretnega ...








PS: če je kdo slučajno podvomil, kaj to je.... so zapestnice;-)

9 komentarjev:

  1. Zelo lepe, pisane, igrive,... taprave za poletje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, si se me naveličala čakati kaj? Super si tole naredila. Bravo za prve šiviljske korake. Če kaj potrebuješ pa saj veš kje sem...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ampak so luštne!
    lidlčips - super skovanka!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. fuuuuuuuuuul so dobre! fuuuul!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo,posebno! Baš za ljeto koje nam dolazi.

    Topli pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši