torek, 11. januar 2011

Pa pojdimo v šolo

Verjetno se mi je po malih možganih motala debata o udeležbi tečajev, saj je zvečer nastal tale šolarček. Zadala sem si edino to, da narišem fanta. In priznam, deklico mi je veliko lažje risat. Deklice imajo take lepe valovite, dolge, zlatlolasne frizure... v karkoli jih oblečeš jim paše,...in so lahko princeske, vile, kraljične,... kaj pa fantje? Jah, nekaj kratkega imajo na glavi...no, res da so tudi kralji in princi pa tudi škratki... Tale, tokrat, je navaden fantek, z ulice, z malo pegic, ki gre skozi lizikin vrt v šolo;)

Je pa res, da je v živo risba bolj živhna. Tokrat sem vključila še bleščice in za malček reliefnega občutka dodala pikice z lepilom. Da, o tem, kje je prava mera vsega, tokrat ne govorim;)



mixmedia na karton 25x35cm (akril, kreda, voščenke, mica, lepilo, bleščice, kolaž)


Potem je pa napočila že temna noč in sem si rekla, da le skiciram šolarjevo popoldne (rečmo, da hodi k tabornikom:)), ki ga dokončam naslednji dan.

Pa so voščenke kar švigale in švagale... tudi ta je v živo boljša!



mixedia na karton 25x 35 cm (akril, voščenke, kreda, mica, bleščice, kolaž, lepilo)

3 komentarji:

  1. Vse so vedno v živo boljše :)
    Super sta. Super fantič in že valentinovsko obarvan parček.
    Všeč mi je, da greš vedno naprej in naprej, da ne vztrajaš pri enkrat davno odkritem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O veš kaj ta je pa prav lušn šolar!...(pejt si usta oprat :P)...tud 2 je prou lušna! Pejt k mesarju po mal samozavesti, prosm:P!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je šolarček prikupen. Fantje so vedno velik izziv :)).
    Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši