ponedeljek, 13. september 2010

Moja prva

Moja prva in vsekakor ne zadnja pita:) Mi ni ravno v ponos, da se pri teh letih hvalim s prvo pito... ampak sem polna izgovorov zakaj se tega (peke&kuhe) nisem lotevala že prej. Je pa bila do sedaj vsekakor kraljica pečice polimerska glina.
Da testiram novo pečico, sem se odločila za slivovo pito. Med samo pripravo testa in pite sem zelo uživala. Edino kar mi je delalo težave, so bili dolgi svaljki za dekorativno "mrežo" in to kljub uspešnemu svaljkanju gline, polimerske mase in das mase.
Kar nekaj nervoze sem pa usmerila v gledanje pečice, ko se je le ta pekla. Po pol urce, ko sem jo vzela ven, pa je sledilo še neskončnih 30 minut, ko sem jo gledala in si jo nisem upala prerezat in probat. A bo sploh užitna? In veste kaj, po mojem je to začetniška sreča. Danes je pladenj prazen:)

Moj T je bil čisto presenečen, saj tega kotička mene, v vseh teh letih še ni spoznal:):)
Tole je pa še ena stoječa, mini hiška ura. Če opazite, sem jo skombinirala s folijo, ki je bila še pred časom moja strast....

8 komentarjev:

  1. O, meni se zdi, da do sem diši ;)
    Pa taaaaaako sem lačna.
    Ura pa je svetska.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super slastno izgleda!!!Dober test pečice:):)
    Hiška , ki kaže čas je super!!!!In kombinacija s folijo- izgleda dobro:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lej jo nooo, pa se mi je zdelo, da smo za kavo zmenjene. Kak kos bi komot sabo prinesla, bi te sigurno hvalile do konca in pomagale pospravit :))))
    Hiška je pa luštna. A ni fino, ko se spomniš kake starejše tehnike in jo skombiniraš z novo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fino zgleda tale pitica. Tele tvoje urice pa so vsakokrat bolj posebne. Lepo!
    Pozdrav s severa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, se strinjam z Sonjo, seveda bi pomagala, fejst velik bi pomagala...orng bi pita sedla h kofetu!
    Vse lahko kupš...ampak T-jev pogled ob tvoji 1 piti je pa pomoje neprecenljiv!
    Hiška, je pa orng cortiš...in folijo nikarte ne zanemarjat, se tko dobr uleže na les ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja itak, ne verjemem!! No jaz je še nisem pa sem kakšen dan starejša... se bom tudi tega lotila. Torej kuhinja je krščena s pito, Tonček zadovoljen, kaj pa Ozi, jo je poskusil? Čestitam, lepo izgleda in verjamem da je bila dobra.

    Pita številka 2 pa bo verjetno ko pridem a ne?
    Urica pa je seveda spet fenomenalna in tale folija lepo sede nanjo.
    Nekaj časa je bil tudi filc tvoja zasvojenost, morda bo naslednja z nafilcanim dimnikom...

    OdgovoriIzbriši
  7. ej bejba! tud jaz sem začela v tvojih letih pečt, pa mi nič ne fali, ne? zato pa boljš pečeš kaj druzga, jaz fimo naprimer!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, kaj bi pasal sedaj en kos te tvoje pite. Resnično., bi se mi prilegel. :)


    Hiška je pa noro cortkana. Kombinacija s folijo mi je full všeč. Ti jo kar še kdaj uporabi.

    OdgovoriIzbriši