sreda, 18. avgust 2010

Pišče

Tokrat pa malo pišče, ki je sicer visoko cca 30 cm. Če ga pogledate podrobno, vidite, da ni čisto popoln. Vendar, kdo je danes sploh popoln?! In kaj je sploh popolnost?

No, tale pišček se je skotil z mal različnima nogicama. Sem ju hotela popravit, naredit enako debeli, da bo, saj veste, popoln, pa sem se odločila da ne. V življenju ni vse tako simpl.... in zaradi določenih hib tud nismo nič slabši...a ne!




8 komentarjev:

  1. Krasen je, simpatičen in zelo ljubek s temi nogicami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepo pišče. Kaj ni lepota ravno v nepopolnosti? Vsekakor meni je urica krasna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštkan pišček. Nepopolne nogice samo đše povečajo njegovo očarljivost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je pišče zelo všeč :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Že vidim, da moram v soboto na art market!! Mi je že Majda poročala o tvojem novem orodju in vidim, da se rojevajo čudoviti izdelki, predvsem zelo simpatični!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pišče je popolno, točno tako, kot je :) Nikar ne popravljaj, saj tudi v realnem življenju nismo simetrični :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja Pišček mali...kolk je pa qjut!

    OdgovoriIzbriši