petek, 8. januar 2010

Dodajmo domišljiji...

Dodajmo domišljiji sanje, razkošna krila in tvegajmo let....
Takšno je tokrat sporočilo tega "kiči miči" zvezka. Ponovno sem uporabila darilni papir, ki ima meni, prav zanimive vzorce (tokrat v zeleno modri kombinaciji). Ene od vzorčkov sem izrezala in so tako nastale rožice. Seveda mora nekdo zalivat te rož'ce...že nekaj časa se mi valjajo doma te mini kanglice, pa sem jo napolnila z dišečim potpuri in prilimala. Uporaba zvezka? Še neznana! Zveščič namreč ni ravno praktičen (npr. ni za v torbico) in tudi ni za vsakdanjo uporabo (preveč slaščičarska barva)....







12 komentarjev:

  1. O, ker cukerček :) Ptičkasto.. pa rožasto :)
    tudi ti recikliraš stare zvezke? Jaz pregledujem vse stare hčerine zaloge, če je še kje kaj prazno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav prijetni so tile zvezki. Kaj pa za skrite želje? Tistih je itak vedno na pretek!

    OdgovoriIzbriši
  3. JAO JAO kako je pa ta zvešček lep :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa saj se v zvezek lahko vseenokaj zapiše. Sicer pa so ene stvari namenjene temu, da so lepe ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne slaščičarske barve? Prav prijetno sveže so. In ti ptički so res že tvoj zaščitni znak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ha ha slaščičarske barve :) potem je pa kot nalašč za zapisovanje sladkih receptov naših babic
    meni je zelo všeč

    OdgovoriIzbriši
  7. Bo pa morda nekoč neko prijetno darilo...nikoli ne veš. Včasih je lepo narediti nekaj brez pravega namena, čist tao za dušo...

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasen in je in ta kanglica mu daje piko na i. Daj ga na polico naj se bohoti in se bo že nekdo spomnil, da želi kaj zapisati. Pa pisala ne pozabi nastavit zraven.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem pregledovala tvoj blog in e anvduševala nad vsem, kar počneš! Vsaka čast! :)

    Tile zvezčiči so huuudi :) Zanima pa me, če mi lahko približno poveš, kako to narediš?

    Mika me predelat fascikel za kuharske recepte, pa ne vem kako naj se lotim. S čim naj lepim itd itd. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav simpatičen je tale zvezčič in kanglica je pika na i!

    OdgovoriIzbriši
  11. joj, kako lepo, prav unikatno! klanjam se.

    OdgovoriIzbriši