četrtek, 3. december 2009

Ticket to love

Na podlagi neke simpatične interne fore:) z mojim dragim, sem zbrala utrinke z najinih raznoraznih dogodivščin, jih arhivirala v album in mu album podarila.

Seveda je najprej najbolj zanimalo Oskarja kaj dogaja:

in notri se je skrival album: ki je ujel skoraj vsako prelomnico, norost, otročarijo, spomin....
in kot v pravljici, napovedal nadaljevanje....

PS: Vabim vas na ogled bloga zelo ustvarjalne in domiselne Vladke, ki nam tokrat deli sladkarije...

3 komentarji:

  1. Meni pa sa tale tvoj album zdi zelo domiselen :-) Najbolj mi je všeč ta zadnji del 'kot v pravljici' - ki jih midve obožujema :-) Jaz vama res želim tako nadaljevanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super album. To pa je bilo dela, ampak narejeno lepo z ljubeznijo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako dobra fora. Všeč mi je že ovitek, potem pa notri tako lep album (krasna naslovnica in tako živahno vse notri...) z mega zaključkom. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši