sreda, 3. junij 2009

Telegram

Ne vem, če bi lahko bil še lepši začetek, kot je bila ta priložnost. Z rojstvom prijateljičine hčerke, moja nova manija - scrapbook. Fotografije, papirčki, štempiljke, škarice, dodatki, rožice, gumbki, trakci, nalepke, barve,... iiii tok vsega.... pa še lepe misli in zgodbe poleg zabeležiš... Predvsem pa izbereš trenutek, ga ovekovečiš in ti je čudovit spomin.

Z njim se sicer že nekaj časa spogledujem, predvsem se mi sline cedijo ko občudujem dela ostalih. Najbolj pa se veselim odpiranja Janinega bloga saj me vsakič prav posebej preseneti s prečudovitimi izdelki.
Sem mislila, da bo stvar za izdelat veliko bolj preprosta. No, verjetno ko se "ulaufam", da bo bolje. Najprej sem s slikco stala pred goro papirja. A bi izbrala tega ali unega... (po moje je boljše, manj izbire imaš, lažje je naredit). Ko sem izbrala, sem začela postavljat, pa podirat, pa tko postavit, pa ni bilo u redu, pa na tret način... Pa sem potem začela izbirat še dodatke in se je vaja s papirjem ponovila. Ko je bilo že vse narejeno, nalimano, sem ugotovila, da bi lahko še kakšno štempilko kam postavila, pa kakšen drug izrezek dodala,... Never ending story...
Bistvo pa je, da sem v delu blazno uživala!

In tole je moj "telegram":

2 komentarja: