torek, 16. april 2013

Let's cook: Naj bi bila čokoladna posodica

Lovim torkove minutke:)

Za danes (oz za moje obiske) sem želela pripravit čokoladne skledice. In kaj se je zgodilo?

Začela sem prav odlično.

1. Izbrala sem si res slastno čokolado za stopit  in dekorativne perlice

 
2. Med tem, ko se je čokolada topila v skledi nad vodo, sem napihnila balone:
 
 

3. Nato sem si dala duška in prav "ustvarjalno" polivala stopljeno čokolado po balonih ter na enega  dodala jedljive perlice (saj veste, tako malo za design:)):
 
 
4. Seveda  bi sedaj morala slediti slika o res slastnih čokoladnih posodicah, v katerih bi recimo ponudila maline z dodano še malo smetance.
 
Ker sem napovedala v tej rubriki tudi moje neuspehe, vam povem kaj je temu zgoraj sledilo.
 Namesto, da bi se čokolada strdila in bi lahko spustila balone.... sta se dva balona kar kuj sesedla in z njima tudi bodoči skledici, tretjega pa je razneslo. Ja, RAZNESLO, tako da je bila čokolada po hladilniku, oknu, stropu....
 
 
Lekcija:
1. ne vlivaj na balone preveč toplo čokolado
2. dobro preveri kako si napihnil balone
3. namesto balonov raje obrni skodelico, jo obloži s folijo in  vlivaj nanjo
 
Nisem obupala ampak verjemite mi, res nisem imela veselja stvar takoj ponovit, sem imela kar veliko dela s čiščenjem kuhinje:) 
 
Let's cook!
 

4 komentarji:

  1. Enkrat sem na enem posnetku na youtube (pa ne vem kako sem prišla do tega) videla izdelavo takih posodic. Gospodična je prijela balon in ga potopila v čokolado.

    Potem pa ga je obrnila in počakala da se strdi. In to je naredila parkrat da so "stene" čokoladne posodice bile večplastne in odebeljene.

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, najbrž si imela res veliko dela s čiščenjem, ampak si me pa luštno nasmejala :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, ha, ha... to je moralo biti pa "zabavno".

    Včeraj sem gledala Rudolfa ko je kuhal. Je dal v čokolado še želatino, pa se je ful lepo polila. Ni pa uporabljal balonov. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Takšne posodice smo pri nas doma že večkrat delali. In sicer na oba načina. Vodne balone, ki so manjši smo potopili v čokolado. Na prej pripravljen pladenj s peki papirjem naliješ žličko tekoče čokolade in potem na tao potisneš "čokoladni" balon. Tako skodelice dobijo podstavek in same lepo stojijo. Delali smo pa tudi že na ta način ko polivač balon in je tudi uspelo. Uporabili smo tako belo kot tudi črno čokolado. Je bilo prav lepo pisano. Je pa res, da je potrebno čokolado dobro ohladiti. Torej stopljeno mešamo, da ostane tekoča. Naj te ustvarjanje ne mine!

    OdgovoriIzbriši