četrtek, 1. oktober 2009

Patina - obesek

Zadnjič sem z velikim veseljem šla h Klavdiji na ustvarjalno prčkalnico, ker sem vedela, da se bom naučila nekaj novega, poleg pa še bila v zelo dobri, zabavni in prijetni družbi.

In takolele, od preliva h kalupu do patiniranja pa delanja hrbta... Za domačo nalogo smo morale obesek oživet - naredit verižico. Ker sem v gužvi s časom, sem seveda delala domačo nalogo kot v svojih časih, tik pred zdajci.

Zjutraj sem navila žičko in ekola:



3 komentarji:

  1. Tole z žičko prav super zgleda in tvoj obesek je tudi zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  2. O tole z žičko je pa super. Kolk debela pa je tale žička?

    OdgovoriIzbriši
  3. Žička je čist tanka, mislim da 0,3 (bom preverila) Je pa z bormašino navita in pride potem dvojna debelina. In potem sta skozi obesek dve prepleteni, tako da je "trdno", čeprav tenko.:)

    OdgovoriIzbriši