torek, 6. oktober 2009

Bubble-rings

Se vam dogaja, ko hočete nekaj narediti, pa ni in ni inspiracije... No, tako sem jaz čez vikend na vsak način hotela nekaj iz fima... pa sem sestavila, pa podrla in to parkrat ponovila.... potem pa so se sami po sebi iz valjanja fime po rokah razvili tile prstančki.
In na roki prav fajn izgledajo. Res pa niso primerni za gospodinjska opravila:)










PS: prosim, spreglejte morebitne vidne ostanke prstni odtisov... saj vesete, sem hotela da se vidijo:-)

4 komentarji:

  1. ...o so kjutkani...taki čist tvoji!...prnes, da še u žvo mal poslinm telele sladoledne kupe:P

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetovni so ti prstani. Pa še prav pridejo, če moraš koga tresnit - se dolgo spominja po mojem :-) Drugače, pa bi imela kar vse, super bi se dali kombinirat.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo so mi všeč. Prosim ustvarjaj v mehurčkih še dalje. lepolepolepo

    OdgovoriIzbriši