sreda, 16. september 2009

Rudy's friends

Čim sem pokazala prijateljici Nini Rudijeve prijatelje, je v sekundi našla za vsakega svoje ime in obrazložitev:)

Takole grejo....

1. ELU (Beautiful)
Ko dvomiš vase in se počutiš kot grdi raček je tu ELU, ki v hipu ve, da bo iz tebe še labod.





2. NAIRA (velike oči)
Brezskrbno se prepusti svoji usodi in ne skrbi za prihodnost, saj Nairo vedno intuicija vodi in vedno stori le tisto kar je prav.





3. WAPI (Lucky)
Wapi te znova in znova spominja, da se vse tvoje sanje lahko uresničijo, če imaš dovolj poguma, da jim slediš.





4. DAKOTA (friend)
Z Dakoto imaš nekaj, česar ne more nihče drug v tvojem življenju deliti s teboj – vse strahove, upe, skrivnosti, načrte. Samo ona ve zakaj si postal takšen kakršen si danes. Vedno bo dragocen del tvojega življenja.



se nadaljuje....

6 komentarjev:

  1. Ooooooo fuuuul lepo lepo!
    A ti Rudyji bodo na tvojem štantu za kupit?
    Mene so prepričali:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepe igračke. Tole Dakoto bi tudi jaz z veseljem posvojila in tudi njene lastnosti bi se skladale z mano.

    Kje jo boš pustila ;)...

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja bi bila Dakota, čisto k meni paše:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooooo Dakota :). Bo šla na več delov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna lepa imena in še lepša nesebična gesta. Se bom definitivno pridružila, ko se uvajalni ritem doma malo umiri. Veš kaj me pa zanima. S čim polniš živalice in ali so potem pralne? Če polnilo kupuješ, mi izdaš kje? Bodi lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne vem, kaj je s temi gumbastimi očmi, ampak dodajo "cuker faktor" čisto vsaki igrački... Tvoji bučkoti so super, pa imena in karakterji - čestitke!

    OdgovoriIzbriši