sreda, 16. november 2011

pisana druščina

Bliža se čas, ko se bomo veselo obdarovali in slavili tri možiclje...verjetno bomo delali povzetke uspešnosti, manj uspešnosti preživelega leta in si dajali obljube kaj vse bo v prihodnjem letu drugače.... bistvo pa je, da se bomo več družili, sploh glede na dejstvo,da nam čez leto čas kar uhaja.

In tako je moja kuhinja malček bolj zaživela...Čeprav mi tale prehod letnega časa nič ne sede (zdravstveno), sem zbrala moči in nastaja prav pisana druščina....























Živite ustvarjalno!

5 komentarjev:

  1. Oooooooo kolk si bla pridnaaaaaaaaaaaa...same LEPOTE!.Bemtiš, jest pa še kar čakam...če bom še dolg, ti bom šla sam družbo na sejem delat :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Te tablice s hišnimi pravili so mi ful dobre.
    Komaj čakam, da pokažeš še kakšno tvojo stvaritev, ker so vse nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! Meni je pa v oči padel snežak, tako zelo, zelo simpatičen je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškane stvari, tako pisano vesele.
    LP :)

    OdgovoriIzbriši
  5. To prestavljanje ure tudi meni ne diši, me prav vrže iz tira za kratko obdobje. Ti pa si bila zelo ustvarjalne in naredila si krasne stvari. Včeš mi je tvoj stil.

    OdgovoriIzbriši