torek, 7. december 2010

Se že odšteva...

Božičkova in Mrazova delavnica sta v polnem teku... In kot sem vam obljubila, kakršnakoli oblika, kakršne koli barve...., no presodite sami:










Tole sem pa končno naredila domačo nalogo. Naloge nam pridno daje tršica na Prčkalnicah , kjer ustvarjamo iz polimerske gline. Nisem ravno pridna, kar se tiče nalog, uživam tam, ko ustvarjamo in čvekamo, ko pa pridem domov, mi pa že vse drugo roji po glavi. In potem je itak en dva tri teden, dva naokoli, ko se spet dobimo. In tokrat sem jo naredila zgolj zato, ker se mi doma bohoti nov torzo in kar kliče po tem, da se mu okoli vratu nastavlja nakit.... (da bo koristil za šivanje, pa še dolgo ne bo:))




In še novoletni aranžma oz. modni dodatek za mizo:). Nastal je zadnjič, po venčku. Navdihnila me je pa Jana, prava majstorica enkratnih mojstrovin iz papirja. Na stirporjev stožec, sem naredila papirne rožice (kot nas jih je naučila na delavnici),okranclala z bleščicami in dodatki.


PS: v vrsti za fotografiranje in odhod v mesto pa že čaka dekliški razred 1A...samo še lak si dajo gor;)

6 komentarjev:

  1. Joj, joj ti imaš tudi v turbo brzini. Ure- fenomenalne. Druga še posebno, so mi všeč črtaste nogavice:):) Pa DN si naredila in še smrečico!!Res si pridna!

    OdgovoriIzbriši
  2. O kolk si priiiiiiiiiidnaaaaaaa!!!!!!!!!
    Ura za caci mi je mega, tud rozika za Urlo...pa DN je tko leeeeeeepa...pa pupo maš krasno...ampak smrekica, ta je pa taka čist posebna!

    OdgovoriIzbriši
  3. super ure, najboljša mi je "Larina" zvezdica:)

    OdgovoriIzbriši
  4. PŠri tebi pa res nastajajo vsakršne oblike ur. Pa odlično si naredila to svojo verzijo smreke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te tvoje urce so res enkratne.:) Super ideje imaš!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje časovne kreacije so nekaj posebnega in imaš prav svojo kolekcijo izdelkov!!!! Čestitam!!!!
    Smrekica je prav nobl in moramn reči, da si naredila super izvedbo - noro lepa je: vintage in avantgardna hkrati!

    OdgovoriIzbriši