torek, 2. november 2010

ptički, mucke, srčki

Ko sem zagledala njeno keramiko, sem si takoj rekla, to pa moram imet. In res, (ker imam bujno domišljijo) sem kar slišala kako so preko spleta ptički čivkali in mucke mrnjavkale "Petra vzemi nas, k tebi hočemo...." Govorim o Tikinih prečudovitih izdelkih. Hja, kateri kos keramike pa naj izberem...?!?! Sem ena tistih, ki se ne morejo odločit in bi imela kar vse:) No, kljub temu sem morala izbrati. In po daljšem premisleku sem si izbrala solnico. Ker jih ni imela na zalogi, sem hitro izkoristila moment in si jo pri naročilu še malo prilagodila. K muckom je tako dodala na vrhu še ptička.

In takole se bohoti sredi kuhinje solnica ob zadnjem mojem eksperimentiranju polimerske gline. Gre za dve verižici, ki pa se mi zdita (tako po naključju, ko sem ju dala skupaj na obešalnik), da prav pašeta, da ju nosim skupaj.





7 komentarjev:

  1. Lušne kombinacije ptičkov, srčkov in kletke.
    Solnica je pa itak čisto posebna in oh in sploh.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, oh , oh, !!!!!!!Oboje je fantastično!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tikini izdelki so tko al tko čist kjuti.
    Tile tvoji poli poskusi pa so tudi prav zanimivi, všečni, unikatni. Luštno jih je pogledat in verjetno jih bo nekomu tudi luštno nosit.

    OdgovoriIzbriši
  4. V krasno družbo je prišla solnica :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, tako krasni izdelki, da samo buljim v fotke. Tvoji obeski so nekaj posebnega. Čisto tvoji, edinstveni, čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tikini izdelki so res fenomenalni in jaz bi imela enak problem, da se ne bi mogla odločit. Ta tvoja obeska pa sta mi tako svetovno dobra, da ti ne znam povedati. Vedno mi je všeč kaj posebnega in tole je res fantastično. Jaz bi si takoj dala okoli vratu to ptičjo kletko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto nekaj posebnega! Nikoli ne bi rekla, da je poli! Solnico pa si izbrala čudovito, ampak med Tikinimi izdelki to seveda ni težko!

    OdgovoriIzbriši