ponedeljek, 2. avgust 2010

Je že čas za kavo?

Tale ura je namenjena vsem kavoholikom. Ponovno narejena iz lesa. Žlička, ki visi dol pa je tudi lesena (le da je nisem sama izrezala, sem jo že imela doma).


Navdih za uro sem dobila, ko sem pila kavico iz meni še vedno moje najljubše glinene škratove skodelice (saj veste, prve se nikoli ne pozabi:)):
PS: Končno sem uspela na žagi prvi rezni listič strgat. Sicer je v navodilih pisalo, da bomo začetniki kar nekaj teh lističev zamenjali, a se mi zdi, da sem kar vztrajala in z njim relativno veliko stvari izrezala.

5 komentarjev:

  1. Zelo luštna kot nasploh vse tvoje urice in druge "rezljarije". Prav z veseljem pokukam na tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kofetarska urca!!!:):) Mega!!!
    A šele prvi list si srgala???:):) Res si dobra!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje urice so res bomba..kolk je pa cena??

    OdgovoriIzbriši