ponedeljek, 7. junij 2010

art.ep in art market

Ponavadi dobim največje pribliske, zvečer, ko se uležem v posteljo in zamižim, da zaspim. Takrat se mi pred očmi prikazujejo razno razne podobe iz katerih se kasneje razvije marsikatera ideja. Mimo mi švigajo barve, motivi, zapestnice, slike, skulpture, knjige,... In tako se mi je kar z lepa, pred očmi prikazal ARTEP. "Artep", nič posebnega, neštetokrat v mladosti izrečeno, moje ime, Petra, zapisano od zadaj. In potem se kot avion, ki pušča svojo sled, zapiše ta beseda narazen.... art in ep. In si rečem, lej ga zlomka, a že v zibelko mi je bil dan en velik ustarjalen ep? In res, je bil Uvod, Dokaz in je Pripovedovanje z epizodami. Vse sestavine epa:)

Ena od mojih "epskih" epizod se dogaja vsako sončno soboto na Art marketu (od 9.00 - 16.00), ob Ljubljanici. Naj povem, da nas številni ne najdejo, saj so nas letos prestavili na drugo stran reke. Na Breg, med Zlato Ladjico in Zoisovo piramido. Na novo urejeno sprehajalno "avenijo". In ker med Čevljarskim mostom (tu je že del stojnic Art marketa) in Zlato ladjico (lokal) občina še nekaj gradi, sprehajalci ne vedo, da se levo, za gradbenimi stebri in zidovi skriva še malo morje štantkov.
In naj povem, letošnji nabor stojnic je še večji in bogatejši. Najdete 1001 darilce in priboljšek zase:) Prijateljica Andreja, z Mavrične ustvarjalnice je prav super ujela utrip sejma v svoj objektiv. Njeno reportažico si lahko ogledate s klikom tu.
Takole pa izgleda moja trenutna, Art ponudba. Ptički, šatuljice, ogledala, nakit, zvezki, obešanke, vabila na ustvarjalne delavnice in čisto nove vizitke:).
Doma me sicer čaka še gora nedodelanega materiala ... a obljubim, se potrudim da bo vsak teden dopolnjeno s čim novim:)










Obiščite nas!

In ne pozabite! Še so prosta mesta za ustvarjalno Scrapbook delavnico "Izdelava Knjige " ,v soboto 12. junija ob 17h, v TakaTuki, ko bo naša mentorica Jana iz Preprostega bogastva!

3 komentarji:

  1. Pisano bogastvo. Tako jaz dojemam tvoj štant, krasen je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, jaz sem pa tebe videla v soboto. :) Sem videla tiste ptičke iz kamnov in sem si rekla, joj to je pa ena naša blogerka, ampak se nisem mogla spomniti katera. In zdaj vidim, da si ti. :) Luštno stojnico imaš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsakokrat, ko obiščem tvoj blog in berem tvoje pisanje, najdem v njem kar zajeten del sebe. To me vedno znova navduši. Nekoč si pisala o svojih sanjah o hišice, pa o revijah...zdaj o tem kako in kdaj se porajajo ideje..noro in kar malo scarry :-)
    Stojnico si super obložila upam, da bo šlo tudi kaj v promet.

    OdgovoriIzbriši