ponedeljek, 18. maj 2009

3,2,1...

Kot zanalašč napovedujejo neke plohe... saj ne vem ali sem jih vesela ali ne... a naj grem, a naj ne grem... bi šla, pa ne bi šla... ampak, če sem se že v to podala, ne bom zdaj rep med noge stisnila... pa pojdimo... kar bo pa bo...
In je bilo!
Moja lokacija je super, direktno pred pred Filipovim dvorcem...
in sem začela razstavljat izdelke...



kar naenkrat se je izkazalo, da je izdelkov skoraj preveč...

pa sem jih le nekako razvrstila

in so prišli prvi občudovalci...
in prvi kupci...

Sobota je minila brez dežja, izjemno hitro, z obilico nasmejanih ljudi in zelo zadovoljno Petro:)

2 komentarja:

  1. Štantek je čudovito barvit - moje oko bi definitvno pritegnilo. So mi pa tvoje slikice s kamenčkastimi ptički čudovite. Tako enostavna ideja in ogromno efekta.
    Upam, da je bil dan uspešen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako vse to lepo izgleda. Če bi bila v Ljubljani bi vsekakor nekaj vzela pri tebi!!!

    OdgovoriIzbriši