torek, 21. april 2009

kreativnost in pospravljanje postelje

Zakaj naj ne bi kreativnost postala del našega vsakdana, kot npr. umivanje zob ali pospravljanje postelje?
Ne me jemati dobesedno, kajti roko na srce, zdaj ko sem samostojna in še nimam otrok (da bi jim bila zgled) ne pospravljam postelje vsako jutro, saj komaj sebe zjutraj sestavim, kaj šele posteljo. Mi pa še danes odmeva mamino vsakodnevno "teženje", naj pospravim posteljo. Sem pa prepričana, da jo pospravi ogromno ljudi, avtomatsko. In v tem smislu, bi človek moral vsak dan, "avtomatsko" narediti nekaj kreativnega. Pa ne mislim, da je treba narediti neke super hude izdelke, gre za male pozornosti, presenenčenja, tople besede, izvirne misli, podarimo nasmeh, zaplešimo ko nam zapaše...
In če sem že ravno pri pospravljanju postelje, tudi njo se da pospraviti na kreativen, malo drugačen način, kot to delamo vsakdan. To vidim pri moji Jani, ki pride sem ter tja uredit moje gnezdo in mi jo med drugim pospravi. Pospravi jo tako dekorativno, da prav pazljivo ležem, da bi ja še malo zjutraj te cute-osti ostalo. Po možnosti pa na njej pustimo še kakšno sporočilce ali bonbonček za naše ljube.

Nekje sem prebrala, da smo pri 5letih starosti na dan opravili 95 kreativnih nalog, se 113x zasmejali in zastavili kar 65 vprašanj. Pri 44 letih pa smo le 2x aktivni, se 11x zasmejimo in zastavimo 6 vprašanj.

Ne pozabite, rodili smo se da se razvijamo in ustvarjamo. Morda smo le pozabili na impulz, vendar ta je še vedno v nas.

Tole je pa iz moje nove papirne knjigice, narejeno po naročilu za kolegico, ki jo bo podarila naprej. Je brez teksta, ker jo bo naročnica sama dopolnila:







Ni komentarjev:

Objavite komentar